اخبار نیروی انتظامی قزوین؛

 مواد شوینده قاچاق در توقیف پلیس/پلمب ۴ عطاری متخلف در تاکستان 

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سه شنبه بیست و هشتم آذر ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت زنی در آزادراه قزوین-زنجان به یک دستگاه سواری پژو پارس که با تغییر نامتعارف وضعیت ظاهری خودرو در حال تردد بود مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: راننده سواری شوتی به همراه سرنشین دیگر خودرو که بدون توجه به دستور ماموران با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشتند در تعقیب و گریز صورت گرفته متوقف و دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه در این عملیات مقادیر قابل توجهی مواد شوینده قاچاق که ارزش ریالی آن‌ها بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شده بود کشف شد، خاطرنشان کرد: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل شده و متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف چوب قاچاق در آوج

 سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران کلانتری مرکزی شهرستان آوج حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان، حامل مقادیر قابل توجهی چوب جنگلی مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۲ تن چوب جنگلی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته از اداره جنگل بانی و سازمان منابع طبیعی بود کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج بیان داشت: ارزش ریالی این محموله حدود ۱۸۰ میلیون ریال برآورد شده و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده است.

پلمب ۴ عطاری متخلف در تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در راستای نظارت و کنترل بر فعالیت‌های واحد‌های صنفی و پیشگیری و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف، اجرای طرح بازدید از اصناف در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان تاکستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اخذ دستور قضایی به این ماموریت اعزام شده و در بازدید خود از ۴ عطاری متخلف هزار و ۲۶۸ عدد قرص غیرمجاز کشف کردند.

سرهنگ عزیزی گفت: پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد و هر ۴ واحد صنفی نیز پلمب شده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک سریعا مراتب را از طرق پلی ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.